پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار

مطالب دیگر:
📜پهنه بندی آلودگی فلزات سنگین روی و کادمیوم در حوضه دریاچه📜مشارکت و آزادی📜تأثیر ارقام مختلف لوبیا روی پارامترهای جدول زندگی و فعالیت برخی آنزیم¬های گوارشی کرم غوزه¬ی پنبه📜تنظیم هیجان بر بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری📜طرح تحقیقی حل مسئله اجتماعی📜سیستم حقوق و دستمزد و تأثیر آن در بهره وری سازمان📜شركای منطقه‌ای ایران و امكان تشكیل هسته مركزی یك همپیوندی اقتصادی منطقه‌ای📜شركت های سهامی📜شرکتها ‏، بنگاههای اقتصادی ، بازرگانان و آرمانهای توسعه هزاره📜ضرورت‎های خصوصی‎سازی و كاهش تصدی‎گری دولت در اقتصاد📜مالیات بر ارزش افزوده📜عایق ها📜پروپوزال تاثیر آموزش اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان📜تاثیر بحران های اقتصادی در ارتکاب جرم📜تاثیر تبلیغات و صداقت بر فروش محصولات و رضایت مشتری📜تاثیر تشویق بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی📜عملکرد تمرینات مختلف در ارتباط با ورزش کوهنوردی و سیستم های انرژی زا📜تاثیر سوء تغذیه بر یادگیری📜پاورپوینت تناسبات درمعماری📜پاورپوینت مواد و مصالح عایق کاری صوتی ساختمان
دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار، در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: ویژگی های مرحله افولخصوصيات سيستم مديريتي در مراحل چرخه عمر محصولاهداف بازاریابی در مرحله افولاستراتژی های مرحله افول بازارمتغیرهای و|34024450|qfy|استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار,تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار,مقاله استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار,استراتژی های بازاریابی,استراتژی های بازاریابی اینترنتی,استراتژی های بازاریابی الکترونیکی
در این پست قصد معرفی فایل پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار را داریم با ما همراه باشید.

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار،در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
ویژگی های مرحله افولخصوصيات سيستم مديريتي در مراحل چرخه عمر محصولاهداف بازاریابی در مرحله افولاستراتژی های مرحله افول بازارمتغیرهای وضعیتی استراتژی برداشتاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشتمتغیر های وضعیتی استراتژی حفظاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظمتغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآوراستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآورمتغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچکاستراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچکماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افولعوامل مزیت رقابتیمتغیرهای وضعیتی استراتژی حفظتعيين جايگاه واحدهاي تجاري استراتژيك در ماتريس ليتلاستراتژی توسعه طبیعیتوسعه گزینشیمرحله عمر كالا و موقعيت رقابتيپیش بینی افول بازارانواع روش های پیش بینی فروشعوامل تعیین کننده جذابیت بازاروفاداریمهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکتشاخص هاي سنجش وفاداري مشتريانمنابع و توانایی های سازمانی

مقدمه پاورپوینت:بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفت های تکنولوژی و هم چنین تغییر نیاز مشتریان، سرانجام وارد مرحله پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند. با کاهش فروش و سودآوری، بعضی از شرکت ها صنعت را ترک خواهند کرد و شرکت های باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند. آن ها می توانند به سوی بخش هایی از یک بازار کوچک تر عقب نشینی کنند، بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهند و محصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند.
با رقابت سخت میان رقبای باقیمانده برای حفظ سطح فروش در این مرحله، سودهای آن ها نیز کاهش می یابد. در نتیجه خرد جمعی حکم می کند که شرکت ها یا باید تولیدات این محصولات را متوقف کنند یا برای حداکثر نمودن سود در کوتاه مدت از آن ها برداشت کنند. اما این شرکت ها می توانند از استراتژی های دیگری نیز استفاده نمایند. آن ها می توانند تلاش کنند تا جایگاه خود را در حین زوال بازار حفظ کنند، جایگاه خود را بهبود ببخشند یا تلاش های خود را روی یک یا چند تقاضا یا بازار بسیار خاص متمرکز کنند.